手順 -Procedure-
- 購入者専用フォームからお問い合わせください。Please contact us using the dedicated form for customers.
- お問い合わせ内容を確認し対応の可否をご連絡いたします。We will review your inquiry and inform you whether the repair is possible.
対応可能の場合は、ギャランティーカードと購入時のレシートを同封のうえ、商品をお送りください。
If repair is possible, please send the item together with the guarantee card and the original purchase receipt.
- 補修が完了しましたらお客様宛に送付いたします。
Once the repair is complete, we will return the item to you.
注意点 -Important Notes-
- ペンを配送する送料に関しては、お客様にご負担いただいております。Shipping costs for sending the pen to us must be borne by the customer.
- ペン先部分の大きな破損等に関しては対応できない場合がございます。We may not be able to repair severely damaged nibs.
- ペン軸部分は補修することができません。ペン先のみ受け付けております。We do not offer repairs for the pen body—only the nib is eligible for service.
- ギャランティカードなしの場合、受付できない場合がございます。We may not be able to accept items without a guarantee card.
- 配送時の破損に関しては保証ができません。緩衝材等を利用し丁寧な発送をお願いいたします。We are not responsible for any damage that occurs during shipping. Please use proper cushioning and ensure careful packing.